söndag 25 januari 2009

Lev, bloggen, lev!

Hej!

Jag vill fixa den här bloggen. Jag vill göra en egen design och vara bra på att posta saker! Ska jobba på det.

Jag har börjat på Kreativt skrivande A nu, och ska göra första skrivuppgiften idag. Det blir något sorgligt. Men det är kul.

Klippte mig i förrgår, första gången jag har långt hår i en frisyr. Det är fint, men lite ovant, jag är ingen vidare stylist. Vet bara att jag inte vill ha allt plattat och sedan volymtångat. =) Förlåt frisören, men du var jätteduktig på att klippa! Bild kommer senare, om jag hittar batteriladdaren.

3 kommentarer:

Anonym sa...

En början i alla fall! Den här bloggen verkar mycket enklare än blogg.se, får se om jag alls kommer underfund med den...

Kul med ny frisyr, jag väntar fortfarande evighetslänge på att mitt går ska växa ut...

Stockholm sa...

Ha! Nu hittade jag dig har ocksa.

Stockholm sa...

Alltsa nu kommer jag sakert verka jatteforvirrad men hur far man en bild att hamna under texten??? Vilken av varianterna valjer man nar man laddar upp en billd? None? Alltsa min kommer alltid over eller till hoger eller vanster, sa himla irriterande! Du verkar ju ha koll!