lördag 3 april 2010

bild och squares

Skapade en ny bild att ha längst upp här.

Tur att jag är bättre på att baka än att hålla på med design. Men tycker den är rätt söt. Home-made, liksom. Ingen fancy firma som får i uppdrag att göra min bloggs design inte.

Jag gjorde förresten det amerikanska risgodiset idag. Inte gott. Kanske hade jag lite för mycket kokos, men det var inte bara det. Ska forska vidare i detta, det finns en sorts marshmallowgodis från Kellogg's som är jättegott, det är det jag vill återskapa.

2 kommentarer:

Synnøve. sa...

Inget fel på din header.

Har bakat bullar idag. Väntar gäster så det var ett måste. Skulle gärna vilja baka något annat. Men det är brist på fantasi måste jag erkänna.

Vad är det för skumt godis du ska göra? Gjorde något godis förra julen som Leila visst hade gjort. Nu kommer jag inte ihåg vad det heter. Men det var marshmallovs, snicker, jordnötter och chocklad i.
Gott, men alldeles för sött för min smak.

Återkommer för att se om du hittat receptet på det godis du skulle göra.
Ha det gott idag den här vackra påskdagen.
Kramen Synnöve.

Katrina sa...

Oj vad du har kommit igång med bloggen! Kul att läsa! Jag har varit baksugen hela påskhelgen, så ikväll åker plåtarna fram tror jag.